Στις αρχαιρεσίες του ΑΟ Χαλκίς παρευρέθηκε ο Σίμος Κεδίκογλου, ο οποίος στον χαιρετισμό του υπογράμμισε την ιστορικότητα αλλά και την αναγκαιότητα της κοινής προσπάθειας για την επαναφορά της ομάδας στη θέση που της αξίζει.
Όπως τόνισε, η Χαλκίδα είναι η μοναδική πόλη με πληθυσμό άνω των 100.000 κατοίκων που δεν διαθέτει ποδοσφαιρική ομάδα σε κατηγορία αντίστοιχη του μεγέθους και της δυναμικής της, γεγονός που, όπως ανέφερε, πρέπει να κινητοποιήσει όλους τους φορείς και τους φιλάθλους της πόλης.
Ο κ. Κεδίκογλου συνεχάρη τη νέα διοίκηση και εξέφρασε την εμπιστοσύνη του προς τον Βασίλη Ταρνανά και το Διοικητικό Συμβούλιο, χαρακτηρίζοντάς τους εγγύηση για την πορεία του συλλόγου. Παράλληλα, διαβεβαίωσε ότι θα βρίσκεται στο πλευρό τους σε κάθε προσπάθεια που αποσκοπεί στην ανάπτυξη και την πρόοδο του ΑΟ Χαλκίς.
«Πρέπει επιτέλους ο ΑΟ Χαλκίς να επιστρέψει στα ιστορικά του μονοπάτια και να μας κάνει όλους ξανά υπερήφανους», σημείωσε χαρακτηριστικά, καλώντας όλους να συνεχίσουν ενωμένοι να στηρίζουν την ομάδα και τη νέα διοίκηση.
Κλείνοντας, συνεχάρη όσους συμμετέχουν στην προσπάθεια ανασυγκρότησης του συλλόγου και επανέλαβε τη δέσμευσή του για διαρκή στήριξη προς τον ιστορικό σύλλογο της πόλης.
Τέλος στην οδύσσεια των νεφροπαθών: Ξεκινά η Μονάδα Τεχνητού Νεφρού στην Ιστιαία
Στη ραδιοφωνική εκπομπή του δημοσιογράφου Τσελίκα στον σταθμό Ράδιο Ιστιαία 100,4 φιλοξενήθηκε ο βουλευτής Ευβοίας της Νέας Δημοκρατίας και πρώην...


















