Στη ραδιοφωνική εκπομπή του δημοσιογράφου Τσελίκα στον σταθμό Ράδιο Ιστιαία 100,4 φιλοξενήθηκε ο βουλευτής Ευβοίας της Νέας Δημοκρατίας και πρώην υπουργός, Σίμος Κεδίκογλου, ο οποίος αναφέρθηκε εκτενώς στην επικείμενη λειτουργία της Μονάδας Τεχνητού Νεφρού στο Κέντρο Υγείας Ιστιαίας, καθώς και σε σημαντικά ζητήματα υποδομών και υγείας στη Βόρεια Εύβοια.
Ο κ. Κεδίκογλου τόνισε ότι η Μονάδα Τεχνητού Νεφρού βρίσκεται πλέον στην τελική ευθεία για τη λειτουργία της, καθώς έχουν εγκατασταθεί τα μηχανήματα αιμοκάθαρσης, έχει ολοκληρωθεί η εκπαίδευση του απαραίτητου προσωπικού και αναμένεται η ενίσχυση με επιπλέον νεφρολόγο και νοσηλευτές. Όπως ανέφερε, στόχος είναι η μονάδα να τεθεί σε λειτουργία έως τις 10 Ιουλίου, δίνοντας τέλος στην πολύχρονη ταλαιπωρία των νεφροπαθών της Βόρειας Εύβοιας και των οικογενειών τους.
Παράλληλα, επισήμανε ότι η νέα μονάδα διαθέτει έξι θέσεις αιμοκάθαρσης (5+1 ειδικά διαμορφωμένη για περιστατικά που απαιτούν αυξημένα μέτρα προστασίας), γεγονός που θα επιτρέψει την πλήρη κάλυψη των αναγκών των νεφροπαθών της περιοχής.
Ο βουλευτής υπογράμμισε ακόμη ότι το Κέντρο Υγείας Ιστιαίας διαθέτει πλέον εξοπλισμό υψηλού επιπέδου, όπως αξονικό τομογράφο, ψηφιακό ακτινολογικό και μαστογράφο, επισημαίνοντας όμως ότι η μεγαλύτερη πρόκληση παραμένει η στελέχωσή του με ιατρικό προσωπικό. Για τον λόγο αυτό επανέφερε την πρότασή του για παροχή πρόσθετων κινήτρων, όπως η δωρεάν στέγαση για γιατρούς που θα επιλέξουν να υπηρετήσουν στην περιοχή.
Αναφερόμενος στο έργο του δρόμου Ροβιές–Ήλια, ο κ. Κεδίκογλου σημείωσε ότι το μεγαλύτερο και δυσκολότερο τεχνικό μέρος του έργου έχει ολοκληρωθεί και ότι η τελευταία καθυστέρηση οφείλεται στην ολοκλήρωση δικτύων κοινής ωφέλειας πριν από την τελική ασφαλτόστρωση. Εξέφρασε δε την πεποίθηση ότι ο δρόμος θα δοθεί στην κυκλοφορία στις πρώτες ημέρες του Ιουλίου.
Τέλος, σχετικά με το παλαιό υδροθεραπευτήριο της Αιδηψού, ανέφερε ότι σύμφωνα με την ενημέρωση που έχει από το Υπουργείο Πολιτισμού έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση της μελέτης αποκατάστασης και παρακολουθεί στενά την πορεία του έργου, ενώ επανέλαβε την ανάγκη για συνολική αναβάθμιση και του νεότερου υδροθεραπευτηρίου.
«Η λειτουργία της Μονάδας Τεχνητού Νεφρού αποτελεί μια ιστορική κατάκτηση για τη Βόρεια Εύβοια. Τώρα οφείλουμε να επικεντρωθούμε στην πλήρη στελέχωση του Κέντρου Υγείας, ώστε οι πολίτες να απολαμβάνουν υπηρεσίες υγείας αντάξιες των αναγκών τους», υπογράμμισε ο κ. Κεδίκογλου.


















