Στα εγκαίνια του νέου κλειστού γυμναστηρίου της Ερέτριας, του σύγχρονου αθλητικού χώρου που είναι γνωστός ως «Μπαλόνι», παρευρέθηκε ο Σίμος Κεδίκογλου, εκφράζοντας τη χαρά και την ικανοποίησή του για την ολοκλήρωση ενός σημαντικού έργου για την τοπική κοινωνία.
Σε δήλωσή του ανέφερε:
«Βρισκόμαστε στο νέο κόσμημα της Ερέτριας, το “Μπαλόνι”, ένα πρωτοποριακό κλειστό γυμναστήριο που θα συμβάλει σημαντικά στην περαιτέρω ανάπτυξη της καλαθοσφαίρισης και του αθλητισμού στην περιοχή. Είναι μια πολύ όμορφη ημέρα για την Ερέτρια και τους ανθρώπους της.
Τα παιδιά που βρίσκονται σήμερα εδώ είναι το μέλλον μας και το μέλλον του αθλητισμού. Η δημιουργία σύγχρονων αθλητικών υποδομών δίνει στα νέα παιδιά περισσότερες ευκαιρίες να αθληθούν, να καλλιεργήσουν αξίες και να αναπτύξουν τις δυνατότητές τους.
Το “Μπαλόνι” της Ερέτριας θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για την αθλητική ζωή της πόλης και θα συμβάλει ουσιαστικά στην περαιτέρω ανάπτυξη του τοπικού αθλητισμού.»
Τα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν μέσα σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα, με τη συμμετοχή αθλητών, παιδιών, γονέων, εκπροσώπων συλλόγων και πολιτών της περιοχής.


















